ضمانت اصل بودن کالا

آگاهی و دانش ما در تشخیص گوشی اصل از تقلبی کمک می کند تا گوشی موبایلی را خریداری کنیم که به صورت قانونی وارد ایران شده و اصل می باشد. درسال 2013 یک شرکت متقلب توانست گوشی ایفون 5 را کپی کند و متاسفانه فروش ایفون تقلبی از اصلی بسیار بیشتر بود، امروزه گوشی های تقلبی راه خود را به بازار ایران باز کرده اند. به همین دلیل فروشگاههایی را می بینید که گوشی تقلبی یا گوشی قاچاق به خریداران می فروشند.

همان طور که آگاه هستید مدتی است که طرح رجیستری برای گوشی های موبایل فعال گردیده و این امر باعث شده است که میزان کالای قاچاق در ایران کاهش پیدا کند. حال اگر قصد خرید امن و ایمن دارید با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

چگونه گوشی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

  1. از فروشگاه معتبر خرید کنید
  2. گوشی موبایل با گارانتی اصل بخرید
  3. سریال گوشی را با سریال روی جعبه مطابقت دهید
  4. قیمت گوشی عرف بازار نشانه اصالت آن است
  5. به بسته بندی و جعبه گوشی دقت نمایید
  6. کشور سازنده گوشی را با کد IMEI تشخیص دهید( کد IMEI یک کد 15 رقمی است که برای هر گوشی منحصر به فرد بوده و برای شناسایی یک گوشی در شبکه تلفن همراه از آن استفاده می شود. امنیت گوشی در حقیقت با این کد مشخص می شود و از این طریق می توان از سرقتی بودن گوشی اطلاع پیدا کرد )
  7. روش تشخیص سرقتی بودن گوشی را بدانید
  8. سرعت عملکرد گوشی را امتحان کنید
  9. سیستم عامل های مختلف را بشناسید
  10. کیفیت دوربین اصلی و سلفی را بررسی کنید
  11. کیفیت صدای گوشی را بررسی کنید
  12. قطعات گوشی باید در هم چفت شده باشد
  13. روشنایی صفحه نمایش را بررسی کنید
  14. کیفیت لمس گوشی را تست کنید
  15. محل قرارگیری لوگو در گوشی را بررسی کنید
  16.  باتری اصل را از تقلبی تشخیص دهید

حرف آخر

تشخیص گوشی موبایل اصل از تقلبی برای برخی افراد کار دشواری است چون اطلاعات کافی در مورد نشانه هایی که گوشی اصل را از گوشی تقلبی مجزا می کند ندارند ولی با درنظر گرفتن این نکات و همراه بودن با بخش پشتیبانی ما در دیجی مو مارکت می توانید خریدی امن و راحت داشته باشید.

از جمله مزایای سایت و فروشگاه دیجی مو مارکت داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت، پروانه کسب و کار مجازی و همچنین تضمین اصالت کالاهای موجود درسایت با بهترین گارانتی ها ( گاراتی داریا، همراه پایتخت، عمران تل، آرکا تجارت بیستون، نقره فام، سی تل کام ) میباشد.

در سایت دیجی مو مارکت تضمین بهترین قیمت و امکان رهگیری سفارشات و ارسال، تخفیفات و جشنواره های ویژه برای مشتریان وجود دارد.

با ما همراه باشید...