تمام نکات در مورد One UI 5.1 سامسونگ

تمام نکات در مورد One UI 5.1 سامسونگ

سامسونگ در بخش پشتیبانی نرم افزاری خیلی خوب عمل می کند و One UI 5.1 که بر اساس اندروید 13 ساخته شده است را برای بیشتر گوشی های جدید خودش عرضه کرده است ( در حالی که شیائومی ) هنوز برنامه انتشار منظمی ندارد و خیلی از گوشی های خود را به نسخه جدید رابط کاربری MIUI 14 مجهز نکرده است. حالا با رونمایی و عرضه گوشی های سری S23 ,  گل سر سبد گوشی های اندرویدی یعنی S23 ULTRA سامسونگ از آپدیت جدید One UI 5.1 هم رونمایی کرد و این سری گوشی ها به صورت پیش فرض از این نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ استفاده می کنند. در این آپدیت یکسری تغییرات و ویژگی ها جدید به رابط کاربری نسخه 5.0 اضافه شده است که در ادامه، این تغییرات را بیشتر بررسی می نماییم و لیست دستگاههایی که این آپدیت رابط کاربری را دریافت کرده اند و یا در آینده دریافت خواهند کرد را هم در ادامه مقاله می توانید ببینید.

تغییرات در بخش دوربین

قابلیت Expert RAW دسترسی راحت تر و سریع تری پیدا کرده است و شما در برنامه دوربین می توانید به این قابلیت دسترسی داشته باشید و نیازی به برنامه های اضافی نیست. البته این قابلیت بیشتر در گوشی های پرچمدار استفاده می شود و گوشی های میان رده و پایین تر این قابلیت را دریافت نمیکنند.

تغییرات در بخش گالری

با قابلیت اشتراک عکس های خانواده، برنامه گالری سامسونگ از طریق چهره خانواده شما را تشخیص می دهد و عکس های مشترک شما را برای به اشتراک گذاشتن به شما پیشنهاد میدهد، برای هر عضو هم(تا 6 نفر) 5 گیک فضای ذخیره سازی تخصیص میدهد.سایه ها و انعکاس عکس ها با استفاده از امکانات هوش مصنوعی و دستکاری پردازشی حذف میشوند تا عکس ها جلوه بهتر و زیباتری داشته باشند. فایل های GIF را هم می توانید با کیفیت و رزولوشن بیشتر بازسازی کنید. با کشیدن به سمت بالا روی عکس ها یا ویدیو های گرفته شده می توانید اطلاعاتی از جمله زمان و مکان که عکس گرفته اید و اینکه با چه دستگاهی گرفته شده است و کجا ذخیره شده است را مشاهده می نمایید. قابلیت سرچ هم بهبود پیدا کرده است و می توانید بیشتر از یک نفر یا یک مورد خاص را در آن واحد سرچ نمایید و بدون نیاز به نوشتن اسم فقط با زدن روی عکس شخص مورد نظر عکس های اون فرد را پیدا نمایید. همچنین شما با انتخاب یک فولدر خاص در بخش تنظیمات پیشرفته می توانید اسکرین شات ها و یا ویدیو رکوردهای خودتان را در یک فایل خاص ذخیره و نگهداری نمایید و ...

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.