همه شایعات مهم در مورد آیفون 15 پرو

همه شایعات مهم در مورد آیفون 15 پرو

شایعات در خصوص آیفون 15 پرو حتی قبل از معرفی آیفون 14پرو وجود داشت اما مطابق با نزدیک شدن به معرفی آیفون 15 پرو این شایعات دقیق تر و بیشتر شدند که ما امروز قصد داریم به محتمل ترین آنها بپردازیم. انتظار می رود اپل در ماه سپتامیر از سری آیفون 15 رونمایی کند. دراین سری ما مدل های پرو را داریم که بالارده ترین آیفون های شرکت اپل محسوب می شوند و هر ساله ویژگی های جدید بیشتری را نسبت به مدل های استاندارد دریافت میکنند. زیرا اپل به منظور بالاتربردن فروش این سری به طور پیوسته در حال ایجاد فاصله بیشتر میان سری پرو و استاندارد است. امسال نیز موارد مختلف جدید زیادی برای آیفون 15 پرو شایعه شده است که ما در این مقاله به مهم ترین و البته محتمل ترین آنها خواهیم پرداخت. حال مروری بر 5 ویژگی برتر جدید شایعه شده برای مدل های آیفون 15 پرو خواهیم داشت.

پورت USB-C: شایعه شده است که مدل های آیفون 15 دارای پورت USB-C خواهند بود که استاندارد شارژ جهانی تری را ارائه می دهد. البته به نظر می رسد اپل در این قسمت نیز قصد داشته است میان مدل های استاندارد و پرو تفاوت ایجاد کند زیرا گفته شده است که پورت USB-C مدل های استاندارد دارای همان سرعت لایتنینگ خواهند بود و فقط در مدل های پرو قرار است شاهد پشتیبانی از سرعت USB 3.2 یا تاندربولت 3 باشیم که موجب می شود این دستگاهها سرعت انتقال داده سیمی بسیار بالاتری در مقایسه با آیفون های موجود با پورت لایتنینگ داشته باشد.

دکمه اکشن: طبق شایعات مدل های آیفون 15 پرو به یک دکمه اکشن قابل تنظیم درست به مانند اپل واچ اولترا مجهز هستند. این دکمه جایگزین سوییچ زنگ/سایلنت خواهد شد که از سال 2007 در همه مدل های آیفون قرار گرفته بود. کاربران احتمالا می توانند این دکمه را به عملکرد های مختلف سیستم مانند زنگ زدن یا بی صدا کردن، فعال کردن قابلیت DO NOT DISTURB، چراغ قوه، حالت کم مصرف و غیره اختصاص دهند. 

بدنه تیتانیومی: ویژگی دیگر اپل واچ اولترا که انتظار می رود در مدل های آیفون 15 پرو یافت شود قاب تیتانیومی است که جایگزین فولاد ضد زنگ می شود که در سری پرو به کار می رفت. گفته میشود این قاب تیتانیومی بیشتر دارای روکش برس کاری شده باشد.

تراشه A17 Bionic: انتظار می رود مدل های آیفون 15 پرو به تراشه نسل بعدی یعنی A17 Bionic مجهز شوند. طبق گزارش ها این تراشه بر اساس فرایند پیشرفته 2 نانومتری شرکت TSMC ساخته خواهد شد که بهبود عملکرد و مصرف انرژی بسیار کمتری را در مقایسه با تراشه 5 نانومتری A16 Bionic در مدل های آیفون 14 پرو خواهد داشت. 

حاشیه های نمایشگر بسیار نازک: شایعه شده که مدل های آیفون 15 پرو دارای حاشیه های نازکتر و کمی منحنی در اطراف صفحه نمایش خواهند بود به طوری که حاشیه های آنها نسبت به تمامی گوش های ساخته شده تا کنون کمتر باشد. با توجه به اینکه حدود دو ماه تا رونمایی از آیفون 15 پرو باقی مانده است احتمال دارد که ویژگی های دیگری از این سری گوشی افشا شود که مانند همیشه به محض اطلاع آن را منتشر خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.